Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 5. mai 2013

Anbefal en blogg!

Vi er på jakt etter gode blogger som gir deg leselykke! De kan handle om hva som helst! Interiør, trening, foto, bøker, politikk - ja, hva som helst. Det eneste kriteriet er at du liker det du leser.

Du må gjerne tipse oss om din egen blogg - ikke vær blyg! Det er lov å skryte av seg selv! :-)

Vi ønsker å presentere et knippe blogger i vårt neste Leselykkemagasin som kommer 1. juni.

Vi tror nemlig at lesegleden også oppstår utenfor bøkenes verden. I Leselykkemagasinet som er tilgjengelig for salg nå, har vi presentert bloggen Supermarie.net. Magasinet kjøper du på vår nettside: leselykke.no. Bloggen til Marie finner du her: www.supermarie.net



2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så blyg for tiden, så jeg skryter litt av meg selv. Men om det gir lykke å lese bloggen min, det aner jeg ikke. piumen.blogg.no

    Vil også tipse om litloo.com som alltid får meg til å le.
    www.jakobarvola.com,er en mann som skriver helt fantastisk bra og som jeg ikke kan rose nok opp i skyene. :)

    SvarSlett